14 Aralık 2015 Pazartesi

Seni Düşünüyorum





SENİ DÜŞÜNÜYORUM.
Seni düşünüyorum; sen uzak ülkelerde flaşlar patlatırken, Hariciler Müslüman coğrafyada bombalar patlatırken, solcular gezi parkında şampanya patlatırken, dünyanın efendileri petrol derdine demokrasi nutukları patlatırken. ben bu şehrin orta yerinde oturmuş seni düşünüyorum. Ergenekon, Avrupa birliği, modernleşme, Kopenhag kriterleri doğu/ batı/ kuzey/ güney, muhafazakar sağ ne de sol kimin umurunda? benim birinci ve en büyük kronik sorunum sensin. Gözümün önünde, bedenimin üstünde, ruhumun derinlerinde her yerde hissettiğim sensin . Büyük gazetelerin, büyük televizyonların, büyük dergilerin yok saydığı dramım sensin.
Lale devrini yaşıyorken yeniden İstanbul, sokaklar molotoflu ateşe kesiyorken, şehir anarşi ile doluyorken, belediyeler durmak yok yola devam diyorken, Müslümanlar Sultanahmet ve Eyüp'te sabahlıyorken, camilerde mahyalar ve kandiller ışık saçıyorken seni düşünüyorum. Aralıksız, evde işte otobüste.. .illegal düşünceler dolaşıyor beynimde yasak ilişkiler peyda oluyor. seni delice düşünüyorum.
Cinnet geçirircesine seni düşünüyorum. Ben bir Müslüman'ım, dünya derdiyle dertlenmemeliyim, Züleyha'ya sırt çeviren bir Yusuf olmalıyım ,rolümü iyi yapmalıyım. Gözümü ve gönlümü senden sakınmalıyım. seni arzulamanın günahı ile kalbimi karalıyorken ben , senden kurtuluşun yolunu dualarda arıyorken ben, sen haramlığını umursamıyor, iffetini korumuyor, insaf etmiyor eziyet ediyorsun, merhamet göstermiyor zulüm ediyorsun gadr ediyorsun.
Ağzımda onlarca küfürle kendime isyan ediyor öfkeleniyorum . Sırtımı haram yüzüne dönüyor küsüyorum . Bir kaç şarkıda,geçen bir arabada, öten bir kuş sesinde ,okuduğum her kitabın başında ve sonunda düşünceler beni senin güzelliğine iteliyor . . Sonra pişman oluyor seni affediyorum . Gittiğin yerlerde olmak istiyor, bir cam ardından baktığın her noktada durmak istiyorum. Napoli'de bir köprü, Roma'da bir nehir, Moskova'da bir bulut ,Paris'te sırtını dayadığın bir ağaç olmak istiyorum. Çekilir bir şey değil bu! Seni düşünmek demek gece gündüz uykulu uyanık, işte evde zihnime saplanmış durmadan derine inen bir kurşunu devamlı içimde taşımam demek ...Israrla kendimden bahsediyorum kendimi aşağılamam sebep olan öyle içime işlemiş senin derdindir. Belki bir umut vardır senle yaşamak için umut dediğimiz şey aslında SENSİZLİĞİN diğer adıdır. TURGAY ADLIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder