11 Aralık 2015 Cuma

Bıktım Artık




Bıktım usandım artık her gün seni görememekten. Seni görmediğim gün öldüğüm gün oluyordu. Ve kendi kendime düşünüp duruyordum. Gülemiyorum, bakamıyorum, konuşamıyorum, özlüyorum ve sana olan sevgimi söyleyemiyorum. Düşünüyorum düşünüyorum olmuyor. Aklım bir türlü almıyor. Olur olmaz düşünceler içindeyim. Sensiz ve sessiz gecelerde isyankar düşüncelere dalıyorum. Sen yanımda yoksun diye...
Sana olan hasretimin acısıyla yanıyorum. Her gece ah çekiyorum. Sen yoksun yanımda diye. Dört köşeli muşambayla sarılı küçük masamda oturup bir kadeh içki içiyorum. Ve o an senin için içimden ne geçiyorsa kâğıtlara döküyorum. Yalnızlığımı, Aşkımı, Sevdamı, Hasretimi, Hüzünle geçen kötü günlerimi ve ne varsa her şeyimi yazıyorum. Artık bıkmamak adına...

Yalçın Sevim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder